keep your friends close but your enemies closer

Har tillbringat hela dagen med min vän tv:n som jag faktiskt inte brukar tillbringa så jättemycket tid med i vanliga fall. Först tittade jag på Mumin visar allt, alla avsnitt fast på datan men sen var det dags för att se 3 timmar film på tv:n, Gudfadern 2. Asså jag är ju typ den ända som tycker att 2an och 3an är bäst och inte ettan och ah jag står för det. Plus att Robert DeNiro är skithet i tvåan när han spelar unga Vito och hetaste rösten dessutom. Älskar när dom sitter på teatern och han säger "È veramente bedda" Aaaah de så bra! Nu sitter jag och kollar på Gossip Girl, ny säsong woho! Nu börjar den igen efter reklamen så hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0