jag D Ö R av lycka !



Anni ska följa med mig till Sicilia, Anni ska följa med mig till Sicilia ! Maaaaaaaah jag dör av lycka, vad roooligt det kommer bliiiii ! Jag längtar ihjäl mig, nu tycker jag verkligen att vårterminen ska gå JÄTTESNABBT. Och kan inte mamma och anders komma hem typ NU?! så vi kan planera allting ordentligt och betala älskade lägenheten och boka flyg, snälla? Dom kommer hem om hm.. 12 dagar. Åh jag orkar inte vänta helt seriöst! Snälla kom hem nu :') Och ja , är någon annan sugen på att följa med finns det fortfarande platser kvar i trevånings lägenheten (;

Cu avi 'nna bona vigna, avi pani vinu e ligna ! (: - sicilianskt ordspråk (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0