in your eyes i get lost, i get washed away

Hellu, sitter och pluggar till fysik provet och inser att jag fattar INGENTING. Trodde jag hade lite koll iallafall, men tydligen inte. Iaf, idag var en najs dag. Dagen började med läs där vi mest bara snackade. Sen var det idrott vilket var roligt. Efter det var det sorgligt nog matteprov och det började ju bra men blev svårare och svårare. Och det hela slutade med att jag lyckades fucka hela matteprovet totalt, asså jag har verkligen blivit dålig på matte. Och det var ju procent prov, jag som e så bra på procent. Jag kommer inte ens klara matte A på gymnasiet, kill me. När jag äntligen var klar med matteprovet efter 100 år så drog vi och käkade, idag blev det pasta. Varje gång jag äter pasta tänker jag på Italia, hjärta hjärta. Sen fick jag reda på av Anni att vi hade håltimme på franskan wooohooo och dessutom fick vi håltimme på hemkunskapen eftersom hon var så snäll, så jag slutade 1 istället för 4 hahah fatta vilken lycka! Menmen om jag ens ska lyckas få G i fysik måste jag nog tillbaka till fysikboken nu, det enda positiva är att fysik provet är termines sista prov jiiiippi! Ha det bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0