heeeeeeeeeeeeelg '

Shulululu. Äntligen äntligen äntligen är det helg! Nu är det bara två veckor kvar till JULLOVET! Den här veckan har vi haft två av dom fyra proven som var kvar till jullovet vilket innebär att nu är det alltså bara två prov kvar, så himla skööönt ! Men grejen är att det är Matte och Fysik.. Matten fattar jag, det är procent (det enda jag är bra på i matte) men fysiken är jag typ körd på. Föressten så har jag aktiverat min facebook igen för alla som vill veta, jag hade ju avaktiverat den, och nu känns det faktiskt som att facebook är roligare. Skoldagen idag var rätt rolig faktiskt, asså inte själva skolan då men alla var schyssta och så hahaha. Det jobbigaste var SO provet asså man får alltid skrivkramp hahah. Franska muntliga redovisningen gick jättebra och det var ju liksom inte alls jobbigt, fick ingen blackout hahha xD Tyckte däremot synd om tyskan som fick göra omprov ALLIHOPA eftersom dom hade fått använda ordbok på provet igår. Nu känns det som att jag har skrivit allt i en enda röra, men skitsamma, ni behöver inte fatta haha, måste bara få skriva av mig. Hursomhelst en vääääldigt bra grej är att Anders också gillade lägenheten i Cefalù så vi ska typ kolla flygen och skicka en till förfrågan så får vi se sen hur det blir, jag hoppas jag hoppas jag hoppas! Nu känns det som att mina ord tog slut hahaha.. men aja ni får ha en bra helg allihopa, vi kanske ses? ;)  Ciaaaaoo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0