Goodmorning Sunshine

Godmorgon! Sitter och kollar på Jesse på 3an, det är så bra! Har fixat klart mig förutom att jag inte klätt på mig. Ska in till stan med Steffi för att kolla lite kläder idag, jag planerar att köpa massor. Jag hade planerat att ta massa bilder idag med Steffi men kan jag det eller? Nej för jag har ingen mobil och kameran har mamma i Egypten, asså det här är bara för sorgligt, jag överlever inte utan kameror som ni kanske vet. Men som tur är har jag iallafall min webbkamera, och mamma kommer hem ikväll! Och mamma har säkert någon superbra idé hur vi ska göra med mobilen så jag tror inte jag behöver vara utan mobil  ända till 22a Januari, wooho. Nu ska jag iallfall fortsätta titta på Jesse för att sen klä på mig och dra till tåget. Trevlig dag allihopa!


Kolla min skumma hårfärg jag tydligen har nu? Det blir till att köpa hårfärg idag också, kusin ska färga mitt hår :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0