Evelina Mohabati.

Älskade kusin, det här är till dig. Vet inte riktigt var jag ska börja, det finns så mycket att säga - och skulle jag säga allt det skulle det nog ta hela livet. Vi har så otroligt mycket minnen tillsammans och inte vilka minnen som helst, utan helt underbara. Typ varje sommar i farmor/mormors och farfar/morfars sommarhus och på skara sommarland och allt. Kommer ihåg speciellt när vi åkte förbi en glassbar i Karlsborg och vi bara satt i bilen och klappade händerna och skrek "Banana Split, Banana Split!" Sen fick vi våran Banana split och satt där och åt den som dom söta barn vi var. Och forsen på skara sommarland, värsta minnena, helt galet roligt. I Bulgarien sommaren 2005 hade vi också helt galet roligt som du säkert minns. Det jag absolut aldrig glömmer är när vi åkte Taxi hem till hotellet i Balchik från Albena en dag. Då såg vi en man och en åsna med kärra på vägen, och Maggan sa ; Åååh titta en åsna!  Och vi typ ; Ja vad söt den är !  Taxichauffören såg att vi tittade och pekade och pratade om åsnan så han frågade om han skulle stanna. Vi sa nej, men Maggan ville hahah, så han stannade. Han gick fram och pratade med åsnemannen och sen fick du Evelina sätta dig i åsnekärran. Jag satt kvar i Taxin och bara skrattade hahahha. Åsnan började gå iväg med dig så jag skrattade ännu mera, helt galet roligt asså hahahah! Men sen kom taxichauffören till mig och drog ut mig ur taxin och sa att jag skulle sätta mig bredvid dig hahahah xD Så satt vi där i våran fina åsnekärra med våran fina åsna, minnen asså, helt oförglömligt :) . Sommar 2007 när vi åkte till Tallinn, helt galet roligt vi hade. På kvällen när vi skulle hem till hotellet från stan så när vi gick där kom det några killar och en ba langa värsta slängkyssen, dom var ju typ fett höga hahaha fett roligt. Och sen när du skulle färga mitt hår så var vi i badrummet på hotellet, det blev typ färg på alla handdukar och allting, skillz asså =D Och den här sommaren, i Sopot. Godaste iskaffet i hela världen typ? Och roligaste bartender/kypare! Och när vi gick där på stranden på kvällen, längs vattnet och tog massa kort. Det var så himla mysigt och roligt, är verkligen glad att vi gjorde det. Nästa sommar får vi se vad som händer haha :') Och 2010 ska vi ju åka på den där överasskningsresan, det kommer bli så himla roligt! Och vi ska gå på gymnasiet tillsammans, vi ska in på Kungsten asså, skriv upp det, inget liv utan dig.
Utan dig skulle jag aldrig kunna leva, utan dig skulle jag inte kunna andas. Skulle nog varit helt annorlunda, hela mitt liv, om du inte fanns vid min sida. Du finns alltid där för mig när jag behöver dig och det tackar jag dig för. Vet inte vad jag skulle gjort utan dig. Du vet att jag alltid finns här för dig med, det är bara att komma till mig, oavsett. Kommer aldrig svika dig, ska aldrig lämna dig, ska aldrig såra dig, ska aldrig göra dig illa. Du betyder så himla mycket - utan dig , inget mig. Det är alltid roligt med dig och man njuter av varje sekund man får spendera med dig. Har alltid älskat dig, gör det fortfarande och kommer alltid att göra det. Du & Jag , vad som än händer, hur livet än blir och var vi än hamnar. Du & Jag, tillsammans genom allt - aldrig utan dig ! Tack för att du finns <3333333333333333333333333


Kommentarer
Postat av: Evelina

"You changed my whole life. Don't know what you doing to me with your love." Jag älskar dig<3

2008-12-19 @ 19:24:47
Postat av: Monica

I love you too <333333333333333333333333333333

2008-12-19 @ 22:58:34
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0