christmas shopping!

Har kommit hem från Farsta nu, det var ju lite roligt där. Jag tog 830:n och  somnade på bussen. Asså somnade kan ni fatta liksom klockan 3 typ, det är inte normalt för att vara jag. Ändå gången jag brukar kunna somna mitt på dagen är i solstolen under stekande sol. Iallafall vaknade jag när jag var framme i Farsta. Då var jag pissnödig som alltid så jag drog till toan och på vägen dit mötte jag MASSA poliser. Asså jag blir alltid så nervös när det e poliser i närheten, jag vet inte varför hahaha xD Sen drog jag ner till Åhléns för att möta pappa. Vi kollade lite där och sen gick vi in på Gina Tricot för att leta present till Daria och Dominika. Jag hittade massor av fina saker DIREKT, men pappa hade lite svårt att bestämma sig. Kööör baara ! :) Det blev iallafall varsin klänning till dom, lila till Daria och svart till Dominika, dom var superfina! Hittar tyvärr inga bilder på dom och har ingen lust att ta några då jag dessutom redan slagit in sakerna menmen. Jag hittade också ett par snygga baggy jeans till mig som jag nog ska köpa om dom finns kvar nästa vecka. Ska också testa dom på BikBok så får se vilka det blir. Men ska definitivt köpa baggy jeans! Bilden på jeansen är inte alls bra så jag skiter i att lägga in den. Det blev också en julklapp till Steffi, men vad det blev får förbli en hemlis tills vidare :) Köpte också en ny foundation till mig som jag var i desperat behov av. Dom hade värsta sminkrean på H&M så jag tog bara en foundation från Maybelline som var på rea hahah, hoppas den gör vad den ska. Sen kom min kära faster Maggan också hahah :)  Nej nu ska jag nog sluta med det här inlägget. Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0