c'è qualcosa che non si dimentica

Hellu ! Som jag sa igår, äntligen helg hahaa.  Helgens minus: Jag har blivit sjuk.. och måste plugga. Helgens plus: att det är helg och det här är näst sista helgen innan jullovet, eller har jag fel? Och att jag får tid att bara umgås med mig själv (och min matte och fysik bok) nu när jag är sjuk. Jag ska komma på måndag, jag lovar, skiter i. Orka vara hemma när alla e i skolan det är liksom dödstrist tycker jag iallafall, men jag är nog den enda haha? Anyway börjar det ju faktiskt bli väldigt hög tid att tänka på julklappar, jag har ingen aning om vad jag ska köpa till någon, förutom julklappen till faster som jag passade på att köpa i Milano. Så, alla ni som vet att jag tänker köpa julklappar till er, langa era önskelistor, skulle verkligen uppskatta det asså! Föressten, ni anar inte hur mycket jag längtar till sommaren..2 veckor och en termin kvar. Känns som en evighet, men det klarar jag. Finns inte så mycket mer att säga, puss på er.


tornerai
su di me
devastante
ma avrò fatto i miei conti col mai
ora sai che non mente
questo senso di vuoto in me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0