aaadrenalina'

Hej, orka snacka om dagen, skolan är TRÅKIG :') Imorgon är det franska prov, nu känns det som att jag kan allt, men jag har en stark känsla av att jag kommer få värsta blackouten imårn. På fredag är det Historia prov, och det kommer kanske inte gå så jättebra eftersom jag är sämst på historia. På måndag nästa vecka har vi Matte prov och torsdag Fysik prov *svimmar*, asså fysiken är verkligen det jag inte fattar, men å andra sidan har jag ju inte börjat plugga på den än, men iallafall. Det väldigt negativa är att jag har ont i magen, asså jag HAAATAR det här. Det positiva är att vi har fått priserna nu för lägenheten i Cefalù och den var inte alls så dyr som jag förväntade mig, e fett hyper på den, hoppas det blir den. Perfekta läget över havet och 50 meter till stranden och typ 100 meter in till centrum bara, sommaren blir så bra isåfall! Det andra positiva är att Club Med i Cefalù kanske öppnar 2009, det är sagt att den ska det. Men eftersom att i somras hade dom inte ens börjat renovera och det verkade inte vara planerat när dom skulle börja och det är ju siciliani vi talar om (jag menar, sicilianare har sin egen tid. Liksom i somras på ferragosto när Luca sa att ah men vi börjar om tio minuter-en kvart, en timme senare ba eh luca det har gått en timme nu? Och samma sak med bussarna, inte ens några tidtabeller, hahaha <3) så kan man ju inte vara säker på att det blir klart 2009. Men blir det det, är jag självklart där och spanar in hur fint det blivit! Och 2010 tänker jag självklart bo där isåfall! Och en dag ska hela stället bli mitt, yes that's my dream :) Asså åååh vad jag längtar till sommaren, jag blir gaaaalen snaart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0